Minggu, 21 Oktober 2012

At The Party

duniaku | Oktober 21, 2012 |
A: Hello, Andy. How is your party?
B: Very crowded. Look, there are many people here.
A: Do you enjoy it?
B; Yes, Very much.
A: By the way, did you invite all of your friends?
B: Yes, almost all of them are our friends and also my family and relatives
A: I see
B: Let me introduce you to my family.
A: All right.
B: Father, mother, this is my friend, Joko,
C: Good evening. I’m Mr. Samsudin and this is my wife, Mrs. Samsudin. How do you do?
A: Good evening. I’m Joko. How do you do? It’s nice to meet you.
C: It’s nice to meet you too. Please make yourself as in your house. You can take a seat and eat the food over there.
A: Thank you Mr. Samsudin.
B: Ok, Joko. Let’s have the food and the drink.
A: All right. 

A: Hello, Bagaimana dengan pestamu?
B; Sangat ramai. Lihat ada banyak orang disini.
A: Apakah kamu menikmatinya?
B: Ya, sangat.
A: Omong-omong apakah kamu mengundang semua temanmu?
B; Ya, hampir semuanya teman-teman kita, keluarga dan juga kerabatku.
A: Saya tau.
B: Mari saya kenalkan dengan keluargaku.
A: Baiklah.
B; Ayah, ibu, ini temanku, Joko.
C: Selamat malam, saya Pak Samsudin dan ini istri saya ibu Samsudin, salam kenal.
A: Selamat malam, saya Joko. Salam kenal, senang berkenalan dengan anda.
C: Senang juga berkenalan denganmu. Anggap dirumah sendiri. Silahkan duduk dan makanlah makanan disebelah sana.
A: Terima kasih pak Samsudin.
B: Baiklah Joko. Mari kita makan dan minum.
A; Baiklah.
Efendijbi
Belajar Bahasa Inggris Online Updated at: Oktober 21, 2012